Can't find a good reason.

I gotta feeling, that tonight's gonna be a gooood night.. lalalaa

okej, vi kan ju hoppas iaf. lite lycka kanske gud ger mig denna kalla december kväll.

Min dag startade fint med fint besked!
Jag fick vg+ på mitt sista naturkunskaps prov, wooho, tur som fan att pluggtiden gav resultat.
Jag är stolt över mig själv.

Så jävla dystert att sitta o berätta vad man gjort hela dagen, vem fan vill läsa om de liksom?..
Men nu skiter jag i vilket, för min trogna läsare vill ha en update.
Har också varit och tränat två pass, step och aerobic. så jävla underbart, de 2 ledarna gör en så jävla glad och ger en energi. helt lovely om jag får säga det själv.

Har inte så mycket annat knas att berätta, hm.. jo kanske. Det blir ebba som får skämmas.

Vi sitter på engelska lektionen och läraren frågar alla grupperna vad vi har för svar på de olika frågorna.
Så är det en fråga om vad "Tonya" heter egentligen.. och våran grupp svarar Tanya.

Och efter detta svar så hoppar mening "Tanya låter så jävla horigt" ur ebbas mun.
Karin och ebba brister ut i skratt och dunkar huvudet ner mot bordet.
Det tar mig några sekunder innan jag fattar. Våran lärare heter Tanya.

Nu hoppas jag att gud, far i himlen, skänker mig en man med vackra ögon, silkeslena läppar och muskelösa armar som kan omfamna mig för natten. tycker jag låter snällt.
dags för terminens sista plugg. puss på er! 



Idag får ni ingen låt utan ett kinesiskt ordspråk. jag hoppas inte datakunskapen ljuger för mig.
- Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du tillbringa ditt liv stående på ett ben.






Kommentarer
Postat av: camillllllllla

jääääääkla grym bloggggg!

2009-12-17 @ 19:50:41
Postat av: Jazzygirl

höhöh tack millisen, az ball verkligen ;D jag älskar & saknar dig!

2009-12-17 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0