Ignorance.


Jag är inget större fan av snö, men det är faktiskt ganska vackert.
Och det blir en gnutta julstämmning iaf.

Nu sitter jag i väntan på att pizzakungen skall komma och knacka på min dörr. GOTT!
Egentligen är jag en stamkund hos Valentin, men jag orkar faktiskt inte gå ner dit och hämta pizzan.
Det känns som att alla människor börjar bli så sega kring jul?
Vi har lov, ge mig lite äventyr?

Min dag har bestått av att kolla på massa Grey's avsnitt och New moon.
Nu skall jag se Flickan som lekte med elden, såg män som hatar kvinnor igår, bra med lång.
sen får fan någon jävel ta ut mig ur huset och ge mig lite socialt sällskap.
jag längtar till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0