I want you so badly, it's my biggest wish.


Det är magi i luften. Alla känner sig plötsligt mycket lyckligare, vår är magi
Ganska simpel dag och en liten utflykt med matea. Lite promenad och snabbis i stan.
Inte ofta man får tid till annan än träna och plugga, så det var nice! Man får passa på att vara ute när
det efterlängtade vädret kommit! Hade även utvecklingssamtal idag, gick riktigt bra faktiskt, så jag är nöjd!
Har även varit otroligt klantig och sprang rak in i min bakdörr, så har ett stort rött handtag mitt på bröstet, ont gör det fan med. Allt tack vare Elsa. Hon smet ut, jag började springa.. in i en dörr.
Ikväll vill jag sova tidigt. Men först lite plugg att göra.


Jag och Matea chillde på Marstrand för ca 1 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0