Morning.


Uppe med tuppen. Hela min fredag försvann. Jag var så jävla trött igår, så jag körde på en sova middag runt kl  5.
Sedan väcks jag av att min mobil ringer kl 22. Var vaken en snabbis och sen somnade jag igen. Så nu har jag fått sova ut ordentliga i alla fall, ca 13 timmar höhöhö.

Igår var vi och hälsade på en klass på Furulidskolan för att prata om miljö och köra lite lekar. De var en 6:a, så dom var trevliga och pratsamma. En sak som var sick. Vi hade poängprommenad, så hade vi glömt utslangsfrågan, Så frågade vi dem hur långa vi 3 (jag, Ebba & Julia) var tillsammans som utslagsfråga. Och en grupp svararde exakt rätt! Det var grymt. 475 cm.

I torsdags så var vi på teater med våran svenska lärare. Orestien, grekisk historia. Den var jävligt seg i början, sen i slutet blev den lite bättre. Men de var inget speciellt. Något som var coolt var att Ulla från andra avenyn var med och spelade i den!
Nej nu skall jag och Vanessa göra pannkakor! ha en bra dag!

Italy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0