This earthquake weather has got me shaking inside.


Woho update. Min laptop har råkat ut för något knas, jag kan inte koppla upp mig till internet.
Något irriterande kan jag medge, plus att familjens data går knappt att få användning av eftersom att min syster verkligen sitter vid den 24/7. Nåja..
Vaknade upp bredvid min man, begav mig ganska fort hem eftersom att pojkvän skulle på Ifk matchen. Det är så jävla underbart att vädret tillåter att vara ute!
Fina dagar som dessa så är min plats på baksidan med min älskade laptop.
Det är nice skall jag säga er!
Pluggat en aning, har prov imorgon, skall fortsätta att plugga lite till när jag känner för det.
Har även varit ute en lååång promenad med mamma, barn och Elsa. Var på en sån rastplats som är inhängnad, så Elsa kunde springa av sig. Att släppa henne lös annars är livsfarligt!
Pricken över i:et hade ju verkligen varit att käka grillat ikväll, dock blir det inte så.
Innan läggdags så tänkte jag kolla på hard candy, ingen aning om vad det är för film, men såg på dennism's blogg att han hade sätt den och att han rekomenderade den.
Nejfan nu blev det långdraget, Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0