Do you feel like a man when you push her around? Do you feel better now as she falls to the ground?


Då var det valborg och "taggaaa!!" fyller facebooks uppdateringar.
Fan vilket liv det lär vara på Kungsbackas ungdomar ikväll.
Det är dock jävligt synd att det inte finns någon vår att sjunga in...
Idag är det OKEJ "värme" men vart är solen!?!?
Jag saknar den!!! Tillbaka till Egypten, där kan vi snacka om sol.
Vaknade hos älskling imorse, I love you! Sedan Pinade jag mig igenom en tråkig skoldag.
Fredag är ingen hit, tråkiga lektioner, och grymt sen lunch, en halv timma innan bamba stänger, inte okej liksom.
Sedan efter skolan följde jag med Camilla en sväng till kungsmässan för lite titt på kläder.

Skulle följt med Malin och Matea o kollat på Cortegen, men kom på att jag lovat min mamma att passa mina
kära systrar till kl 8. Helt okej ändå, mitt huvud behöver vila lite o känns som att springa runt bland en fet folkmassa inte hade gjort det bättre. Men skall möta upp dem senare för att ta det lungt & mysa.

Nej nu skall jag över till en kompis som håller på o fixa min dator, har ju inte haft ngt internet på min data på 2 veckor nu.. Hemskt, men ändå jävligt gött. Datorer är äckligt beroendeframkallande.
Sedan skall jag färga mitt hår, jävligt gött det med! Pusss ha en fin kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0