Gimme Gimme Gimme, A Man After Midnight!


Träningen de senaste dagarna känns, har lite smått träningsvärk i hela kroppen.
Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Julia, Frida, Daniel, Viktor och Marcus.
Det var tänkt att vi skulle bada, men när vi väl kommit ner till bryggan i Onsala så kändes det inte så lockande.
Killarna tyckte ju att de skulle vara ovärt att ha gått dit om de inte badade så de hoppade glatt i.
Julia hade också lite stake, så hon var i med kroppen medans jag och frida satt och njöt av hur det blåste och solen som tittade fram lite då och då. Efter detta så drog vi hem till Daniel och grillade kött och satt och tjötade ett tag.
Riktigt trevlig dag får jag säga.
Nu om ett tag skall jag snart bege mig mot mollan för att mysa med henne, snuttigullbebisen!
Bra bra dag!


Croatia bitch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0