thoughts


Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på Empire state of Mind med Alicia Keys. Den låten påminner om Niklas och Egypten. Första gången sedan i fredags jag är hemma, har spenderat hela helgen med Nicke.
Ikväll var vi och fikade på Pascha innan han skulle ta bussen till Halmstad för att vara på sin lumpen skit. Exakt som förra veckan. Men det dröjer bara 5 dagar tills vi ses igen. På onsdag är det 2 veckor kvar tills skolan börjar (tror jag). Att jag ens vågar nämna skolan. Jag saknar den faktiskt lite. Inte att studera, men att få träffa alla människor som man gör varje dag, att gå upp tidigt och göra vettiga saker. Sommarlovet känns lite väl slappt ibland.
Efter 2 veckor i skolan kommer jag undra vad fan jag tänkte med när jag skrev den sista meningen.
Imorgon vill jag träna. Ta en lång promenad eller något. Har inte träna på 100 år känns det som.... 



Mitt coola gaga linne jag fick av Niklas igår när vi var i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0