Uppskatta livet bättre


Tisdag. Imorgon är det Onsdag, och då är det en vecka kvar tills skolan börjar, tills vardagen börjar, med alla vanliga rutiner. vakna tidigt, gå i skolan, hem, träna, plugga, försöka sova tidigt.
Dags att ta vara på ledigheten, för sen blir det fan stressigt.
Igår vaknade jag upp bredvid en söt tjej, malin. Rusade hemåt vid nio tiden för att passa mina systrar medans mor och syster var på möte på nattas skola. 
Sedan bestämde jag mig för att börja se alla säsonger av O.C. Asså inte allt på en dag, men jag skall börja se serien från början. Det kommer bli grymt!
Sedan var jag även en snabbis på gymet och körde ett step pass, grymt skönt, men när jag kom hem hade jag sån jävla migrän så jag trodde jag skulle dö. Värsta jag upplevt på länge. Men smärtan avtog runt midnatt.
Senare idag blir det att åka in till göteborgs kalaset och kolla lite med tjejerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0