Fireflies


Jag skall aldrig ha mitt rum stökigt igen, helt seriöst det var verkligen äckligt.
Är snart klar med det, så det är skönt!
Fick min promenad gjord med, det var grymt skönt, vädret var underbart.
När jag var ute och gick så såg jag något stort o lurvigt gå runt hörnet, jävlar vad fet katt tänkte jag.
Men sedan när jag gick runt hörnet o såg den, det kan inte ha varit en katt asså.
Jag trodde först det var en tvättbjörn, fast nu funderar jag på om det var ett Lodjur. Känns lite sjukt o se sånna djur, men det kan fan inte varit en katt.
Ikväll blir det en mysig hemma kväll, min baby kommer hit sen med, efter han spelat lite poker med sina boys.
Jag tror jag håller på o bli förkyld. dö! jag vill inte, så jävla tråkigt. Så drogar min hals med massa te just nu.

hoppas ni får en fin lördagskväll vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0