Tik Tok


Sitter på datakunskapen, våran lärare måste fixa ngt, så han är slapp o låter oss sitta och "facebooka". Han är skön!
Idag blev de snooze och åter snooze på alarmet. Det är ju så skönt att ligga kvar i sängen. Speciellt när jag har Niklas brevid mig. Så det blev bara en halv samhälls lektion och nu en slapp datalektion, sen slutar jag.
Riktigt slappt, me like!
Påvägen hem från skolan funderar jag på att köpa mig en Marabou digistiv och ett gott te, mitt goa te är slut hemma.
Sen har jag nog tänkt mig att ladda ner någon jävligt rolig film, kroppen tillåter ju inte träning än, så då får de bli något slappt.

Nu skall vi börja jobba med Excel tror jag. flott. pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0