These hands are meant to hold.


Livet kan inte bli bättre? Yttligare en dag ledigt från skolan. yeeeeeeeees!

Dagen har bjudit på barnpassning och en snabbis i stan. Känner mig grymt nöjd över att gå upp kvart över 8 idag,
dagen känns så mkt mkt mkt längre än att kliva upp ur sängen kl 1-2.

Just nu sitter syrran med röd hårfärg i håret. Haha skall bli spännande att se...
Har själv haft funderingar på o färga de mörkrött, men nej, det har jag inte vågat.

Jag fattar inte varför det skall vara så jävla svårt att sätta sig och plugga!?
Jag har inte pluggat ett piss på lovet, vilket jag hade behövt. Skall försöka sätta mig nu,
men det finns ju så mycket annat som lockar.. Ganska onödiga saker för det andra.
Facebook är farligt. Det är beroendeframkallande och varför måste hela wallen bestå av alla grupper och vilka som har blivit vänner?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du skall färga det rött

2010-02-23 @ 01:44:05
Postat av: Murre natta

murre piggs hår blev inte knallrött, utan de blev snyggt! Yeah .

2010-02-23 @ 22:35:59
URL: http://natalienilssonz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0