Sometimes we forget to appreciate life, oh no.


Kom hem från boyfriend för ett tag sedan.
Nu sitter jag i min säng och försöker få till en uppsats. Uppsatser är inte min grej.
Ge mig ett prov så skriver jag ner faktadelar, jag orkar inte sitta o fördjupa mig i saker och analysera och dra slutsatser.
Kvällen skall spenderas hos den vackra Camilla Lund, det blir lets dance och solgården, och klart som fan lite godis på det hela med, det är ju fredag! Det skall bli så jävla nice!!

Helt serri... Snart får hela sveriges befolkning springa runt med hårfönar elr ngt..
Eller kakis teori, köra mer bil o få igång växhuseffekten så det blir varmare. Dock kan de nog ta sin tid.



Kommentarer
Postat av: Anonym

solsidan älskling, trodde du kunde allt om den så mycket jag tjatar. Men nu vet jag att du inte lyssnar din jäkel!

2010-02-26 @ 18:15:19
URL: http://moreofcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0