Darling, I Love you!


Idag är jag uppe med tuppen, nästan iallafall. Drömmarna tog slut kvart över 9.
Känns riktigt gött att gå upp tidigt på en helg, fast egentligen hade jag behövt sova många
timmar efter veckans dåliga sömn.
Idag är det städning som gäller, mitt rum är en katastrof, och det är det fasen hela tiden.
Jag städar, det håller sig fint i kasnke 3 dagar, sedan blir det värre och ligger kvar alldeles för länge.
Ett nytt mål kasnke, hålla bättre ordning i rummet?
Sen skall jag nog köra lite plugg med, wow det låter tråkigt. Men iallafall göra lite,
som mitt tal jag skall hålla i engelskan i 2 min om St. Patriks day.
Däremot så sög det att mitt pass som jag ville boka in mig på var fullt.
Jag hoppas att någon avbokar så jag kan ta det, annars så har jag bestämmt mig för en
riktigt lång promenad med Elsa, funderar på Fors slingan. Den lilla skiten älskar verkligen att vara ute,
ingen liten kinkig Chihuahua som står och skakar för lite kyla.

Känner mig verkligen pigg idag, så idag skall jag försöka få mycket gjort.
Det hemska är att jag känner mig sugen på att göra alla dessa tråkiga saker som att
plugga och städa. Haha, vi får väll se hur jag känner mig när jag börjat med det.

Gårdagen var kul! Tack Emelie! Fick träffa massa gamla vänner som jag inte sett på år,
så det var jättekul, även andra personer som man inte träffar på så ofta längre.
Dock så slutade den lite i kaos. Men det var kul så länge det varade. Hoppas att du mår bättre idag gumman.

Wow detta blev allt några rader. Nu skall jag ner och äta frukost med min familj,
så PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0