Håll i mig hårt och håll mig nära


Te. Inidan spice. Så heter min medicin mot min hals.
Fan jag är förkyld, sjuk eller vad man vill kalla det.
Men måste ändå försöka ta mig till skolan imon, om jag inte är döende.
Och att ta sig till skolan på morgonen kan vara ngt av det jobbigaste!
Har en fundering på om det är förkylda Bagger som har hostat sina baciller på mig, bara en teori.
Hoppas du är frisk nu iaf baggish!
Det som slår hårdast är att jag inte kan träna nu. Jag som var överlycklig över att jag hade typ none plugg i veckan så jag kunde träna, men icke sa nicke. På tal om Nicke,
Jag älskar honom!

jaja, min dag har bestått av princip ingenting. Det är farligt att ha en egen dator, för man spenderar fan för mycket tid framför den. Det måste jag sluta med, jag får typ skaffa mig en hobby som schack eller ngt.
Det spelar min sims gubbe hela tiden, för hon behöver ha den färdigheten. Kasnke hoppa in i datan o joina henne.
Nej men gitarr hade jag velat kunna spela. Det är grymt.

Slut på veckan, 5 dagar till, sen har vi ett härligt lov framför oss amigos! Pusss!

Äkta jävla EYE-CANDY!!! Bakrund på både mobilen och datorn, Check!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw, jag älskar dig med coola bloggerska.

2010-02-12 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0