You'll never walk alone.


Ta vara på nära och kära och att var snälla mot varandra.
Time to go to bed soon. Inatt sover jag ensam. Inte lika mysigt.
PUSS





Vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?
- Man får parkera på handikappsplatser.

Varför fortsatte blondinen köra runt kvarteret?
- Hennes blinkers hade fastnat.


Det var 4 st nunnor som dog sammtidigt, så när de skulle upp till himlen så frågade Sankte Pär ifall de hade nåt att bekänna.Då sa den första nunnan:
- Ja, jag har en sak att bekänna, det är då att jag har sett en sån där penis. Då sa Sankte Pär:
- Gå och tvätta ögonen i vigvattnet. Och det gjorde hon.
Så var det nunna nr 2`s tur och hon sa:
- Jag har tagit på en sån där penis. Då sa Sankte Pär:
- Gå och tvätta händerna i vigvattnet. Och det gjorde hon. Sen var det nunna nr 3`s tur men då trängde sig nunna nr 4 framför och sa:
- Kan inte jag få tvätta munnen innan nunnan nr 3 tvättar hela arslet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liverpool supporters sjunger - "You'll never walk alone" Tack för att du visste det. Jag älskar dig underbara Jasmine

2010-02-02 @ 23:51:15
Postat av: caam

haha, goooooa ramser du drar om dessa vacka blondiner!!!!!!!

2010-02-05 @ 22:25:36
Postat av: jazzy

haha, ja jag älskar ju att förtrycka blondiner! ;)

2010-02-06 @ 10:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0