Your fingertips across my skin.


Just nu ligger jag i min säng med min laptop i knät och en kopp te bredvid mig.
Skall starta upp lite plugg nu, skall skriva mitt engelska tal om St. Patrics day. Kan inte vara för svårt.
Det skall bara hållas i 2 minuter så det blir nog inte så farligt.
För det andra så verkar inte min förkylning ha inte blivit värre, känner mig ganska bra faktiskt, underbart!
Så då tänkte jag mjuk starta lite med ett yoga pass om någon dag och sedan köra ett step pass på fredag!
Sen så är det lov, helt jävla underbart! Detta lovet skall jag ta vara på och göra något vettigt utav, (som man säger varje lov). haha.

Camilla skall jag ringa med hade jag tänkt mig, min älskade millis som jag saknar!
Tur att vi skall ha ett grymt lov tillsammans snart då! puss!


























Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA!! tiiid till din bästis, äntligen!

2010-02-11 @ 21:58:00
URL: http://moreofcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0