You're the only one I've waited for, There's no one else I wanted more


Idag har jag varit allmän klantig.
Jag har tyckats göra bort mig för en telefonförsäljare, Halkat till marken vid stationen och ägg är inte min vän idag.
Ringde en sån knatte och frågade efter min mor, jag ba nej hon jobbar, så han ba då får jag prata med dig.
Jag ba jag har fan inte tid, skall iväg o träna vettu.
Klart som fan att han inte sa då får jag prata med dig, han sa ju Ja då får jag tacka för mig.
Fail Jasmine. Men jag fick mig ett gott skratt för mig själv haha.

Annars så har jag varit och tränat idag. Grymt skönt..
Resten av min kväll skall nog spenderas hemma, har laddat ner avsnitt av serier, som Cougar town,
Ni vet reklamen om serien 40 är det nya 20 eller vad de säger, Courteney Cox nya serie, såg två avsnitt igår,  ganska bra! Sen även Glee som jag sett reklam på men som jag inte har sätt, verkar bra, lite high school shit typ.

Nu skall jag duscha o peela mig. jallabye!
http://www.folkbladet.nu/wp-content/uploads/2009/10/glee_cast_fox.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0