Do you want to see the world?


Sitter hemma hos Camilla med några underbara människor. Vi har käkat massa gott, banan i ungnen med smält choklad i, doppat jordgubbar i smält cholklad och sånt flott. Vi har det riktigt trevligt faktiskt.
Det har varit en grym dag i allmänhet. Innan vi ankom till Camilla så var jag och Matea i Sandö med klassen.
Erika i min klass skall plugga i USA ett år, så vi hade lite avskedsträff. Vi körde frågesport + tävlingar, där det rätta svaret på frågan blev den som vann i tävlingarna. Jag fick doppa ansiktet i en skål med vatten och ta upp en sockerbit som låg där i med munnen, sedan fick jag gräva ner huvudet i en mjölskål för att leta efter en sockerbit och ta upp den med munnen. Självklart vann jag! heheh
Imorogn blir det beachen för fulla muggar. Det skall blir UNDERBART!
På kvällen skall jag träffa min fina pojkvän.
Have a nice friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0