I know that she knows that I'm not fond of asking.


Dagen har varit snuskigt lat. Jag vaknade först kl kvart i 7, galet! Tack vare mina usla persienner som skänker mig solljus mitt i ansiktet. Drog på några avsnitt av Vänner på datorn som stod på bredvid min säng.
Jag har precis börjat på sista säsongen, det är sorgligt. Jag älskar det! 
Efter ett tag somnade jag om igen, tack och lov för det! Behövde det, det var nämligen ute kväll igår.
Dock så var det ganska lugnt ändå. Om en vecka och en dag så smäller det. Resan börjar närma sig, och fort går det. Det känns som att lovet snart kommer att vara över och regular life är igång igen. Nej fan, så kan jag inte säga, det låter hemskt. 
Jag har känt mig så lat den senaste veckan. Min ena gå kompis åkte till P&L och den andra jobbade mycket, så det har inte blivit några Onsala till Kungsbacka promenader. 
Men ikväll skall jag faktiskt göra något som jag inte gjort på väldigt länge, jag skall gymma. 
Kul? jag vet inte, men det är dags för det. Hård träning nu sista veckan innan Kroatien hehe.







Kommentarer
Postat av: ebbiiss

åhhh du är duktig på att uppdatera nu, det gillar jag. tur att jag sa till! hehe. Du är så fin Jasmine

2010-07-06 @ 02:18:09
URL: http://ebbacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0