Sleeping Beauty


Idag har det varit en grov jävla slappis dag. Jag har legat i sängen nästan hela dagen o kollat på filmer.
Remember me och Farsan. Remember me var inte som jag trodde att den skulle vara, inte för att jag hade några tankar om den innan, men den var bara väldigt.. förvånande. 
Kiss me vad snygg Robert pattinson är. Eller hans karaktär. Lite halvskum men sexig.
Käkade en fet jävla god middag. Tacos var det beställt. Efterätten blev jordgubbar och vispgrädde, himelskt!
Ni kan ju ana att jag var lagom mätt efter det kalaset. 
Nu på kvällskvisten körde jag, Natta och pappa ett parti Yatzy. Jag vann iaf inte.
Otur i spel, tur i kärlek. Nu skall jag lägga mig och kolla på någonting. kasnke 2½ men, har fixat säsong 1-3.
Nattinatti. Pussspusss Nicke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0