It’s raining men


Jag ser det regnar, jag ser det regnar det var ju roligt, hurra
Det har regnat hela dagen....... Och det har gått yttligare en otroligt slapp dag.
Skall ta mig ut senare med pappa, eva och antagligen natta och gå och fika, så man får röra lite på sig.
Jag längtar efter att komma hem och träna! Gud vad jag saknar mina aerobics och step pass.
It's a shame att det knappt går några sånna pass på sommaren.
Imorgon bär det av hemåt, skall bli skönt, kommer att få träffa baby.
Men innan tåget lämnar Sthlm Central skall jag och natta träffa Michaela en sväng.
Det var alldeles för länge sedan jag träffade henne. Skall bli kul att få se henne!
1 ½ timme tills det blir fikadags. Jag tror jag går och duschar nu.
Nu åskar det med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0