Det är ingen konst att vara lycklig när allt är bra.


Kom precis hem och upptäckte att jag har fått en fet vattenblåsa över typ hela min lilltå.
Jag, Malin, Carro och Matea tog cyklarna till Hanhalsholme och satte oss där och käkade och hade det mysigt.
Jävligt nice var det faktiskt! Idag har det varit en aktiv dag, har typ gått ca 11 km och cyklat 16 km.
Fint är det. Och i morgon blir det stranden, sköt! Och imorgon (eller ah, idag, kl är över 12 heheh) är det exakt 3 veckor tills jag och tjejerna åker till kroatien. Tror jag det är iaf. Nej nu blir det snart att sova.
Sov flott vänner!


Kommentarer
Postat av: ebbbaa

fina ni är i era svarta klänningar!

2010-06-22 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0