harmoni.


Har spenderat mina 2 senaste nätter hos min fina pojkvän.
Gårdagen började med att åka iväg till gbg ganska tidigt för att fixa en jobb sak till baby.
Sedan lekte vi lite boll o klippte gräsmattan. Nicke klippte, jag gick efter.
Jasmine har även gjort sin första tippning.... hehe dock var ju inte jag hjärnan bakom valen, men jag fick rätt på alla matcherna så jag gick plus en liten slant. Detta betyder även att jag tog mig igenom 2 hela fotbolls matcher.
Det var en nice dag.  Nu skall jag iväg till kära mollan girl för att kolla på hennes bikini och plocka blommor till inatt och imorgon, precis som förra året! pusspusspusss


I love you darling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte snällt att ta kort på någon som klipper gräset.

2010-06-24 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0