Summertime


SOMMARLOV!
Det är ett jävla helvete att vädret inte kunde vara bättre, men låt gå, jag slipper tänka på plugg, slipper sitta uppe halva natten dagen innnan inlämning/prov, slippa ha typ 20 saker att plugga på samtidigt och jag kan sova hur länge jag vill om jag vill. Feels goood!
Efter avslutningen drog hela klassen in till Göteborg för att äta lunch på SoHo, trevligt!
Efter det fortsatte Jag, Ebba, Matea och Julia att strosa runt i Göteborg och kollade på kläder.
Och nu är jag äntligen hemma, lite små trött. Så skall ladda batterierna nu, för att förhoppningsvis hitta på något kul ikväll med tjejerna.

Min fina klass!


Dagens lilla inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0