lo que no te mata te hace más fuerte


Dagen började fruktansvärt, nej inte fruktansvärt, men dåligt i alla fall... Jo, de va fan fruktansvärd! Men what doesn't kill you makes you stronger.! Right. Tur att jag har mina fina Ebba, Julia, Matea som gör mig på så mycket bättre humör!
Denna helgen blir fartfylld! Imorgon blir är det student, min älskade pojkvän tar studenten, Grymmmt!!
Fan vad bra han är! Sedan på kvällen på blir det mys hos Camilla, flott det med må jag säga!
Och tidigare idag fick jag ett sms om att det är klassfest på lördag, kan det bli bättre?.. nej det ser ut att bli en bra  helg, vilket jag behöver och är värd, skolan har sugit livet ur mig på senaste, Känslan om en vecka, den kommer att vara obeskrivlig, min avslutning, vid denna tid nästa vecka gör jag förhoppningsvis något riktigt jävla kul! Samtidigt som att jag sitter och saknar Niklas för att han är i Cypern...... Ahh vad jag kommer att sakna honom!! I love you man!  Nu skall jag sätta mig och skriva en reflektion av vårat grupparbete i dansen...KUL
Men det är nästan de enda "stora" jag har kvar. Skall bara bli klart med min power point som är halv klar, och min svenska rapport som är nästan klar. Åh vad jag skall njuta efter det!! Jag älskar att bara tänka på det!
Nej nu skriver vi en fucking jävla reflektion snabbt! rápido! PUSS
P.S jag blir så arg på lärare som är sånna jävla rövnyllen!


Ibland önskar jag att det var min lärare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0