Om det är så du vill ha det.


Hur kan man vara så trött under dagarna när man har sommarlov?
Man gör ju inte så mycket ansträngande egentligen, förutom att gå upp tidigt och ligger i solen hela dagarna.
Gårdagen spenderades på Vita sand, vädret blev mycket bättre än väntat. Helt oväntat så träffade jag min fina Ebba där, så hon slog sig nere och sällskapade mig, ni hittar henne på www.Ebbacarlson.blogg.se. Aktiv bloggare, dock är hon på P&L nu, så det kan vara lite torrt just nu.
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med pojkvän, slappade och kollade fotboll.
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, varit lite i stan och tagit det lungt. Har varit så jäkla trött idag.
Piggnade till när jag tog en liten promenix nu på kvällskvisten med Emelie.
Imorgon blir det magi! Skall ner till Tylösand över dagen. Det kommer bli grymt!
Så nu skall jag försöka sova, skall upp tidigt imorgon! pusselipuss!






After beachen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0