Baby baby baby, I'm in love!


Idag så står det klassfest på schemat, det skall bli grymt! Lite grillning och krök! Jag har så fina klasskompisar!
Så skall starx hoppa in i duschen och börja fixa iordning mig!
Igår så var det student som gällde, min älskling var så fin!!
Efter studenten så bar det av till Camilla för lite mys med hon och Carolina, sedan kom även Camillas pojk och gjorde sällksap. Lite senare in på kvällskvisten tog jag och Carolina en sväng förbi Helena som hade lite folk hemma. Sedan kl kvart i 2 begav jag mig till bussen för att sova bredvid min kära pojkvän! De var en fin kväll, och denna kvällen kommer bli riktigt grym den med!

Gårdagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0