Psykiskt störda äckel!


Nu är det snart dags att gå till bussen för att möta upp eea för dubbelpass!
Great great, behöver göra av med agressioner eftersom att idioten alltid på ett eller annat vis lyckas förstöra mina dagar. Jaja, tänker inte spilla mer energi på folk som inte är värda den.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, tagit en promenad med Elsa och sedan badat henne, efter det så blir hon helt cp vild och springer runt som om hon hade rabies. Gulligt.
Sen försökte jag mig på att plugga lite, hehe då somnade jag. Dock bara i en halvtimma men det var skönt!
Nu dags att springa till bussen, hoppas att de skall gå bra o träna, armen gör ont efter vaccinationen. Så jävla klent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0