Now it's up to you.


Måndag, starten på en ny vecka. Våren har sakta börjat infalla lite lätt, vilket uppskattas!
Anyway... Dagen har bjudit på skola och träning än så länge, Jag och Cissi var o körde ett step pass.
Vi har kommit igång riktigt fint och det blir pass varje dag veckan ut!
Efter det gick jag och köpte mig 200g Marabou digistiv hehe, min blev snodd i helgen av min syster.
Ikväll blir det hollywood fruar, helt ok! Hyffsat soft vecka, bara geografiprov o spanska nationella, ledig onsdag och nästa vecka blir det bara en skoldag, för sen är jag ledig nanana..

Jag vill pröva nya ballerina kladdkaka, jag vill se Alice i underlandet, jag vill sova tidigt idag, jag vill ha en veckorevyn tidining, jag vill köpa underkläder, jag vill skita i skolan och göra saker som intresserar mig. Jag vill mycket heheheh.
Nej fan nu är jag trött, nu skall jag läsa i geografiboken i en halvtimma sen Kanal... 3. TV3. Tror jag de e ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0