Love me, love me, say that you love me.


What a wonderful day!
Vaknade upp 1 timme och 10 minuter försent, men ändå jäkligt flott att få sova längre!
Mina ögon slocknade inte förren halv 4 inatt, så de va värt!
Grym jävla dag idag. Kort skoldag, fått besked om att nationella i sp är uppskjutet så jag slipper det imorgon!
Jag har fått pussa min pojkvän, haft grymt med energi och tränat 2 stenhårda pass.
Hade turen med mig att mamma var ute o körde så fick skjuts hem, samtidigt meddelade hon mig att hon köpt chocklad hjärtan! fattar ni, kan ju inte bli bättre att få trycka i sig sånna till säsongs premiären på vääärldens bästa serie... GREY'S ANATOMY!!! Greys är verkligen lycka! 
Och jag har inte ens mycket att plugga idag. Lycka på det med!
Livet har verkligen sina bra stunder ibland, och då får man fan njuta av dem!

Dagens citat: Ett gott skratt förlänger käften



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0