I miss you like the deserts miss the rain.


Summering av dagen, helt ointressant men ja:
Vaknade upp själv, men inte ensam. Det är typ ngt av de värsta som finns att behöva gå upp medans en person ligger kvar i den varma sängen..
Idag fick min klass hoppa i scenkläderna. Det blev en succé! Nej, pjäsen var ganska B, men det gick ganska bra ändå! Tror vi alla hade kul iaf!.. I love you classm8s!!
Nu lyssnar jag på kullis spelningslista som jag fått, den är bra faktiskt, tröttnar så lätt på min egen musik..
Och nu skall mateboken göra oss sällskap i 45 minuter innan våra kära desperata hemmafruar börjar!!

Malin Ell. Jag älskar dig! Puss!



















Kommentarer
Postat av: Molly

love you to!

2010-03-09 @ 20:49:44
URL: http://malinellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0