Sommaren är här och solen skiner jag lutar mig tillbaka och njuter av livet!


What a beautiful day!!!
Den har varit extremt slapp med!  
Har i stort sett bara haft muntligt nationellt prov i spanska.   
ÄNTLIGEN är det över! Dock så var det inte så farligt.    
Men det verkade mitt hjärta tycka. Det hoppade så hela tröjan rörde på sig.   
Efter den korta skoldagen så begav jag mig till Karma för o möta Camilla & Carro.  
Och helt plötsligt efter att vi suttit där ett tag o tjötat så strosar Malin förbi, så hon gjorde oss sällskap.  

Allt känns så vackert, sitter ute på baksidan med en kaffe, njuter av vädret, fint är det.   
Så länge man lyckas hålla borta skoltankarna iallafall. 
Om ca timma skall jag bege mig till bussen för att köra ett pass med Carro. 
Skall allt få fart på flickan lilla. Gud vilken flashback jag fick när jag tänkte skriva flickan,  
de som kom upp i huvudet var den gamla fjortis stavningen Phlikkan. Haha fyfan.  
Undra om folk ens skriver så längre?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0