Soul sister.


Long time no see.
Sommarlovet börjar närma sig med stora steg och pressen på att få allt klart trycker på.
Fan vad jag kommer vara lycklig när jag lämnat in min sista inlämning/prov!
Jag bara längtar efter att få uppleva de magiska sommarkvällarna med den sköna kvällsvärmen
och att dela massa skratt med ett gäng underbara människor.

Såg inte fram emot skoldagen idag, men det kändes genast mycket bättre när jag kom på att vi hade inställd svenska lektion, goooood! Så jag, Ebba och Julia satte oss på Siam och käkade thaimat i 1½ timma,
det var flott!
Nu skall jag sätta på ett avsnitt av Vänner, älskade vänner!! Är inne på säsong 6 nu, serier kan vara det bästa som finns! Inatt skall jag få sova bredvid min pojkvän, skönt för mig att jag är ledig imorgon medans han skall upp tidigt. Imorgon blir det att plugga röven av mig, jag har för mycket att göra, alltid ute i sista sekund, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0