Kisses on your fucking forehead.


Igår natt sov jag fyra timmar, inatt sov jag noll timmar.
Helt sjukt. Jag satt och skrev klart mitt arbete som en jävla galning hela natten.
Blev klart 20 minuter efter att jag börjat min första lektion. Ingen frukost, ingen dusch, bara rusha till skolan
där jag förväntade mig att hålla en redovisning. Dock så slapp jag det eftersom att tiden inte räckte till för alla.
Nu är i alla fall det värsta över.... Tack gud för att jag överlevde!
Nu skall jag lägga mig och vila lite och se på Hercules, har längtat som en galning i flera dagar.
Senare ikväll skall jag ut och käka med pappa, hans kompis och syster. Skall bli trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0