Besame mucho

Hola guapos!
Söndag, nu är det slut på denna veckan och dags för nya tag.
Jag tror att det här är den sista veckan i helvetet om jag inte har fel.
ja, helvetet är skolan och det är fan alltid full fart där, men efter denna veckan lugnar det sig lite tror jag.
Helgen har varit riktigt lugn. Gårdagen spenderades med Fria och Julia, jag är osäker på om vi 3 skall umgås tillsammans för det blir pannkaka av allt varje gång, men vi hade det flott ändå.
Runt halv 1 kom min fina pojkvän och hämtade mig, skönt att vara hemma tidigt.
Resten av dagen skall spenderas genom att försöka plugga lite och även se andra avsnittet av gossip girl.

Tessie baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0