Monday

Hej amöbor!
Dags för en ny vecka av nya äventyr!!
Idag hade jag världens jävla otur när jag skulle hem från skolan.
Slutar klockan 4 och det går en buss från aranäs till stationen 5 över 4,
fritidskortet har ju börjat gälla då, så tänkte lyxa till det lite och ta bussen hem.
När bussen väl börjar entra in på stationen märker jag hur allt folk börjar skynda sig mot dörren.
Jävligt typiskt, när jag går av bussen, så börjar alla bussar åka!
Kollar om jag har turen att det går en buss halv, men nej det har jag inte.
Hade dock turen att träffa på en söt gammal dam som jag fick hjälpa med att läsa avgångarna för.
Så bara för att jag skulle vara lat och ta bussen hem så gav det mig istället dubblet så lång väg att gå hem.
Ringde upp min käre vän malin för ett samtal så tiden gick lite fortare.
Kvällen skall spenderas med lite engelska och föratagsekonomi.
2 prov + redovisning denna veckan, nästa vecka 3 prov och nästa 2 prov, än så länge.
Skall även ta mig frihet att gå en promenad med Matea kl 8, mysigt!
Nu skall jag dricka te och förtsätta med engelska glosor, pussss!


Jävligt Jävligt bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0