Well, it's a shame I'm a dream.


ja halihali!
Idag var jag upp med tuppen, närmare sagt runt kl 8.
Vaknade bredvid en fin kille som fortfarande va i drömmarnas  värld, så jag slog på datan, gick upp och gjorde lite varm oboy och tänkte fortsätta skriva på min historia uppsats medans han sov, dock så vaknade han ganska fort. Men har i alla fall fått skrivit lite nu på morgon/förmiddags kvisten. Håller fortfarande på.
Att skriva en uppsats tar så extreeeemt mycket mer plugg tid än att plugga till ett prov.
Den skall vara inlämnad 23.59 ikväll. Jag har 10h och 40 min på mig, om jag inte räknar fel.
Det klarar jag, känns som att jag skiter i hur fan den blir bara den blir klar, så kan jag göra bättre på nästa historia prov.
För det andra har jag blivit förkyld!! Dock så visste jag innan att jag skulle bli det eftersom att de är min pojkvän som är smittobäraren. Hoppas inte det slår ut alldeles för mycket bara, det orkar jag inte.
Back to history........


teachers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0