Oh take me back to the start.


Jaha då var det söndag igen. 
Den dagen då min pojkvän lämnar mig för att leka soldat resten av veckan...
Jag är stolt över han, men jag önskar att han kunde vara hemma som vanligt.
Det som gäller idag är att plugga, yey! Sen aerobics pass kl 7 med min favorit ledare!
En jävla nackdel är bara att de inte går någon buss dit som passar in. 
Imorgon är det klamydiamåndag står det på fronter, spännande!
Ganska gött med en ny vecka faktiskt, även om den är hyffsat hektisk.



Saknar Kroatien och Egypten!!!



Jag och Carro var extremt nöjda med våran egen uppfunna kaffekokare, den funkade sjukt bra, det var bara att värma vatten och hälla i. Avskuren vattenflaska med hål i korken och kaffefilter i. Suveränt!




Kommentarer
Postat av: math

ååh vad ja saaknar det nu! haha du va faktiskt smart där ;) den behövdes ju kan man säga :P

2010-09-16 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0