Hey there!

Okej här kommer ett inlägg för aggressionen är så jävla stor! Helt plötsligt small det.
Jag är så jävla trött på att komma hem på eftermiddagarna och se mobiluppladdningar på facebook på min syster som har på sig mina kläder! Efter att jag gått hemifrån till skolan på morgonen så smiter hon in i mitt rum. Det är så otroligt jävla störande! Jag har länge övervägt att ett köpa lås till min dörr, och tror snart min idé blir verklighet. 
Samma sak gäller när jag sover hos Nicke på helgerna, Ja tro fan att hon sover i min säng då med!
Svårt att se skillnad på ditt och mitt som en 3 åring. Så tack, lite frustration ute.
Annars så gilder livet på ganska fint, har överlevt jobbiga måndag och tisdag, så nu är det bara lek kvar.
Jag hade en riktigt grym födelsedag!
I fredag firade jag med tjejerna. Jag kom hem till Malin runt 7 och då hade de dukat upp Tacos jätte fint. Efterätt hade de med gjort. Riktigt fint av dem var det! Sedan bar det av till Simon för lite party, en grym kväll med fina vänner helt enkelt. På lördagen var det först dags för dop för söta Charlie, finns ingen sötare bebis!
Hela dagen spenderades med Niklas och på kvällen blev det Bio, I rymden finns inga känslor, Grym film!
Jag vet inte riktigt vad resten av denna dagen skall innehålla, skicka in min engelska berättelse, möjligtvis träna, men annars blir den nog ganska slapp. Kanske dra ner till Coop och köpa något gott och lägga sig o kolla på Picture perfekt. Har ingen aning om vad filmen handlar om, men Jennifer Aniston är med och är är grym!
Något grymt hände även idag, jag fick tillbaka min gamla gympalärare :D Ganska nöjd!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0