Yes sir.

Jag tror fan denna veckan är den vackraste som skapats!
Många utav lärarna är i bryssel, vilket har gett oss massa inställda lektioner! Awsome.
Idag skall jag åka till lumpen med Nickes family och hälsa på han, fettt!
Jag har varit så jävla klantig. Fick tillbaka min mobil från lagningen, och då återlämnar jag ju min kära lånemobil, eller ja mamma gjorde det. Så satt jag igår kväll med den och skulle ladda över låtar, men varfan är mitt minneskort? Jag är ganska säker på att jag la minneskortet i lånemobilens kartong! Så jävla dum!
Men när jag prövade olika minneskort till mobilen igår så satte jag i ett minneskort som jag hade i min mobil när jag gick i sjuan, har försökt att se vad som funnits på det minneskortet i flera år, för när man var i den åldern hade man ju fan kort och videoklipp på allt, och igår lyckades jag, jag kunde öppna det. Extremt kul och se vad som fanns på det minneskortet, haha.
Och ja ebba du skall få kort på mig, snart! pussss!


Elsa som bebis, haha ser knappt ut som henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0